lördag 27 september 2014

Hälsomässa i Rättvik

Idag var jag och "J" till Rättvik på Hälsomässa.
Alltså jag tror på riktigt att jag var till himlen där en sväng! En HEL mässhall FULL med helt underbara saker!!! Allt från Tarotkortlekar till ädelstenar, pendlar, runor, böcker, oljor, salvor, folk som gjorde läsningar, la tarotläggningar, målade auror, läste av själen, ja ni hör ju!!!

Jag är så glad att jag åkte dit!

Det här fick följa med hem
 Tarotlek, runor, oljor från Kani, bok, sjal, spiral att lägga sten i, ja en massa smått och gott!


Den här fina tarotleken och jag kommer nog få en fin framtid tillsammans känns det som ;-)

Ikväll har jag studerat runor, känt in och läst om dem.
Kommer behövas många fler timmar med studier innan det sitter ;-)

Övning ger färdighet ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar